onsdag 29 februari 2012

hehejo

Hur svarar du i hemtelefonen? har ingen sådan
Hur svarar du i mobiltelefonen? jaa, eller hallå
Ringer det mycket till dig? lagomt
Ringer du mycket? lagomt
Vem ringde du senast? älsko
Vem ringde dig senast? älsko
Senast kramat och när? älsko idag
Antal timmar sömn inatt? 1h
Vem vet mest om dig? älsko och mamma
Vad ser du fram emot? sommar
Vad vill du ha just nu? en större lägga, finare och bättre bil
Vem hånar du? en fuling
Vem längtar du mest efter? min fina mommo!
Vem saknar du? Mommo, mest!
Vem vill du helst slippa? ingen speciell just nu
Vem stör du dig på? en massa människor säkert
Vem vill du sova bredvid inatt? älsko, och vilken tur att jag har han breve mig varje natt <3
Vilken buss åker du oftast? åker aldrig buss
Vilken årstid är det nu? vinter
Anser du dig själv snygg? ja, när jag är på de humöret
Har du varit kär? ja och är det just nu
Är du kär nu? jo det är jag
Är du en bra partner? ingen aning, men jag hoppas det
Har någon varit otrogen mot dig? nej
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? -
Har du varit otrogen? nej
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? bli uppraggad
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? ooohja
Vad åt du senast? en godis
Har du varit utomlands? jaavisst
Var är dina syskon just nu? no idea
Vilken tid gick du upp imorse? halv sex
Vad gjorde du kl 2 inatt? spanade på klockan säkert
Vad är det första du gör på morgonen? kikar på mobilen vad klockan är
Vad ska du göra efter det här? käka middag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar