torsdag 23 februari 2012

Yeah you failed somehow, but I know that you tried

Bilder kommer en vacker dag ska ni se.

Idag vaknade jag upp kring 9.30, drog mig en stund i sängen, duschade och gick ut med min favorit. Eftersom vår lägga inte är så stor så har han inte så mycket yta att röra sig på, och det märks verkligen med tanke på att jag är allergisk mot pälsdjur, dock mest katt, men ändå. Men jag är väldigt täppt i näsan hela tiden, det klias i ögonen osv. Inte bra alltså. Men inatt ska han hem till mami och sova. Dom håller på att borra något hos dom, men imorgon är papi ledig så då får han sova där inatt.

Sitter just nu på rt och längtar hem, vill hem hem hem. Imorgon ska vi äta thaimat till lunch, åå så gott det ska bli! Längtar verkligen. Och idag gjorde jag kyckling m. wokgrönsaker och mangosås, alltså såsen hade jag varm och blandade ner i kycklingen med créme fraiche, skit gott! Älsko tyckte också det var riktigt gott, så det får de bli fler gånger.
Är riktigt trött då jag sovit rätt dåligt de senaste nätterna, hoja. Min bebis har kommit nu, så imorgon ska jag hänga på låset till telia och få den så snabbt som möjligt! Gissa glad chey, trodde jag skulle få den först till nästa vecka. Men icke, skönt!

Nu ska jag göra inte så mycket, ynka 2h kvar, dom ska väll kunna gå fort? Hope so.

Älskar min christian.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar