fredag 17 februari 2012

Strålande sol

Livet är allt för kort, man ska ta vara på den tid man har och leva för dagen. Slösa inte bort dina dagar i onödan, man vet aldrig när dom tar slut. Livet är orättvist, så in i helvete..

Jag var till tandis idag ju, när jag kommer dit och hon börjar kika mig i käften säger hon "du vet att det här kostar va?" IN MY ASS! Sist jag var dit sa dom att jag hade EN sista gång kvar, och den gången var idag. idioter.

Har plockat upp en hel del här hemma, börjar se ut som ett hem igen. Kul det med. Har lite grann kvar att göra bara, måste köpa en ny vas också så våran fina blomma vi köpt kan komma upp den med. Annars håller jag på att försöka få tag på UM, inte det lättaste. Dom suger verkligen på att svara i telefon OCH på att ringa upp.

Idag blir det utgång i alla fall med mina fina tjejor! Inte hela gänget, trist. Men det blir kul ändå, de tror jag allt.

Så sjukt härligt väder idag, man kan inte bli annat än glad! Ska snart börja göra lunch, stuvisar och köttisar. SÅÅÅ GOTT! Och vänta på att min finaste kommer hem. hihi,

Ses i dimman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar