söndag 19 februari 2012

Feel like it's coming down

Vad vill ni se? Lite thaibilder kanske? Om ni vill så slänger jag in, men annars orkar jag inte.

Nu har min fräscha grabb kommit hem, han har hängt i byn hela helgen och jag har hängt med mina fina vänner hela helgen och jobbat. Stört skön helg har jag haft! Ingen stress alls, så underbart.

Har skickat in honom i duschen nu så väntar på att han ska bli klar. Ska slå in en present och sen ska vi bege oss till hans fammo en sväng. Ikväll blir det bara mys, har saknat honom så in i bomben mycket! Har jag förresten glömt nämna hur kär jag är i min finaste? Om inte så kan jag säga att den kärlek jag känner till honom är enorm. Trodde inte man kunde känna såhär starkt. Visst har jag känt på kärlek tidigare, riktig kärlek dessutom. Men det här slår allt med hästmängder! Jag älskar min fina Christian över allt annat. En stor och underbar del av mitt liv. Min ögonsten.

Jaja, nog om loveshit, nu är han klar.

Pussis

1 kommentar: