torsdag 2 februari 2012

röda som kräftor

godmorgon alla sömntutor!

klockan slog precis 09:39 här i thailand och den här gången vi är här har jag varit kass på att ladda upp foton, vilket faktiskt inte gör så mycket ändå. nu har halva tiden gått här + två dagar. den 14feb landar vi i sverige igen, och faktiskt även i kirko. bra va? or not.. men det ska bli skönt att få sova i egen säng, titta på egen tv, ligga i egen soffa och framför allt äta KORV OCH MAKARONER! om ni bara hade en aning om hur mycket jag saknar koooorv!!

igår var vi i en vattenpark, det är alldeles nybyggt och dom hade inte byggt klart en-två ruschkanor ännu. men det var mysigt där, dock hade vi nog förväntat oss liiiite mer men det var skoj! ALLT fanns där. eftersom det var mulet igår så tänkte vi att vi inte orkar smörja in oss, men sen så kom solen och lite smorde jag in mig. och efter en stund började det bränna så älsko smorde in mig och jag han. såå, idag är vi röda som kräftor, knappt sovit något inatt för att det gör så ont, menmen.. det är mulet idag och det är skönt det ska jag säga er! så det enda vi orkade igår var att gå och äta middag och sen åkte vi faktiskt hem och drack en cider eller två och spelade kort, sen somnade vi :) mysigt!

älskar min christian mest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar