fredag 24 februari 2012

En fett bra dag

Nu har jag fan bestämt mig att min piercing i läppen ska ut, känner som som 12år typ när jag har den och nu ska den bort.

Har även suttit och klurat på min tatuering nr 3, tatuering nr 2 vet jag redan hur jag vill ha den och vart, dock lite mer att klura på den men det löser sig. Nr 3 är desto svårare, vet hur jag vill ha den med men det är svårt ändå att få till det. Blö! Vill jag tatuera där vart jag gjorde nuffra 1 så kommer jag få vänta typ ett år. Men värt.

Jaja nog om det, ska klä på mig lite snabbt och sen iväg för att hämta min telefon på telia! FETT! Som jag saknat den, åå. Hem efter det och sätta in allting på den igen, göra mig i ordning och sen ska jag och empo fika frulle på stan. Mysigt! Plus att jag och älsko ska äta thai idag, NOMNOMNOM! Idag glider vi nog till byn också, mami skulle ha middag idag för bror och hans tjej och då var vi också bjudna. Lite trist om vi inte är med.. :(

Juste, min braiga kompix mattias fyller fett med år idag!
Hehe 20bast, skoj!

Nu måste jag kila i alla fall.

SEE YA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar