måndag 13 februari 2012

En månad är gjord

Imorgon styrs kosan hemåt igen, efter en månad i värmen, massor med sol, stranden, poolen osv till kylan och snön. Varför känns det ganska okej ändå? Saknar korv så in i helvete, fan vad jag ska käka korv när vi kommer hem. Nästa gång slänger jag tamigtusen ner tre-fyra korvringar i resväskan.

Igår var våran sista stranddag, måste bara få säga att de gör extremt goda majs på stranden! Ska slänga in en bild när vi kommer hem om hur dom grillar majsen där, om ni inte redan sett? Vi solade och badade hela dagen i alla fall, något slitna efter fredagen då min man fick för sig att vi skulle dricka oss en aning fulla ;) men det var skönt att hamna dit ändå.

Snart ska jag väcka honom, eller om jag beger mig till poolen innan? tål att funderas över, hoppas på pasta och pastasås idag, alltså hemmagjort, till lunch! Hade varit mumma.. men får se vad bossen säger!

Nu ska jag inte slösa mer tid här, imorgon ses vi kirko! Ge oss kyla och massvis med snö, då är jag glad ändå fast vi lämnar värmen osv.

Ses snart kompixar! saknar er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar