fredag 10 februari 2012

Livet är rätt bra

Just nu dricker jag äppeljuice med röda äpplen, så sjukt god! De senaste dagarna har vi varit vid beachen och solat&badat, men idag tänkte jag låta min finaste man sova lite längre, så det blir nog poolen idag istället. Imorgon räknar vi nog med beachen igen och vi ska även hinna åka lite mer vattenskidor innan vi åker hem, hoppas vi i alla fall. Det är en bit att åka dit så.

Solen lyser var dag och det är kring +33-35grader varje dag. Helt okej enligt mig. Ibland är det skönt med en lite mer mulen dag när man varit i solen ett xantal dagar, som det var igår.

Mamsen och dom var och åt på en restaurang igår som jag trodde var skit, men det visade sig vara jätte bra mat där så dit ska vi nog idag och äta skulle jag tro. Shoppas gör det för fullt, dock kan man inte köpa allt. Man måste ju faktiskt använda det man köper också, annars är det ju onödigt.

Dagarna börjar lida mot sitt slut, mindre kul. Bara att ta vara på de få dagar vi har kvar här. Tänk att jag redan varit här en månad snart, sjukt!

Tänkte dra på mig bikinin nu och ta med mig min bok ut till poolen, den ligger faktiskt precis utanför huset ;)

Måste bara få säga att jag är så kär i min Christian så ni förstår inte. Är så glad att jag har denna varelse vid min sida och att jag får vara han & han får vara min. Min fina skatt! <3

Saknar er gullisar där hemma! puss

saknar dig mommo, du är bäst!
vet att det är du som är stjärnan som blinkar rätt mot vårat hus på kvällskvisten, jag vet att det är du!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar