fredag 20 januari 2012

after sun

dåligt med bilder då jag fotat med med iphonen och orkar inte börja föra över bilder just nu.

idag öppnade vi bara ögonen innan det var dags att ligga vid poolen. jag har bränt mig en del, men smorde in mig med en sån där "after-sun" så det borde lägga sig snart. smorde inte in mig tillräckligt så får väll skylla mig själv. imorgon ska jag allt smörja in varenda kroppsdel, dock inte med så hög faktor men ändå.

har duschat osånt nu då det inte är så smart att ligga och sola hur länge som hellst de första dagarna, lite i taget. sen ska vi åka in till stan på nattmarknaderna och sånt där kul.

annars är livet här alldeles underbart, så skönt med sol & värme! :) längtar faktiskt inte hem det minsta och det är hur skönt som hellst.

jag älskar min christian.
du är allt i mitt liv.
hela min värld.
finns bara du för mig.
min prins <3

(sverigetid: 08:11
thaitid: 14:11)

1 kommentar: