torsdag 12 januari 2012

I can't wait!!














Älskade vänner, om fyra dagar lämnar jag landet och flyr till finaste Thailand i en månadstid. Det kommer vara så underbart skönt. Inga tider att passa och inga måsten. Ligga och steka på stranden med en drink i handen, strosa runt på nattmarknader, myspys och ja gud vet vad man kan göra där. Jag är så lycklig att Christian följer med. Vad skulle jag annars ta mig till? Det om något kommer göra denna resa alldeles underbar.
Min finaste skatt.. Jag älskar dig!! <3
-

Just nu tittar vi en film på 6an och nu ska jag lägga undan datorn och mysa med med mitt hjärta. Åå, om ni bara kunde förstå hur kär jag är. Ja, i alla fall. Idag gick jag hem från jobbet, jag orkade helt enkelt inte mer. Kände redan imorse att det inte skulle gå, men jag var halva dagen ändå. Och imorgon har jag öppning med en annan kollega så jag ska pröva gå ändå. Funkar de inte får jag helt enkelt gå hem. Allt för pengarna var de va?

jag saknar dig mommo.
om tre dagar är det din tre års dag.
fyfan vad jag saknar dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar