fredag 13 januari 2012

You took my life and you shared it with a lie

Jobbade idag från 6-11. Det gick faktiskt hur bra som hellst och vid 11 fick jag ta ut min komptid så då fick jag gå. Hyfsat skön dag! Jag saknar mina underbara ungar på dagis, fast det ibland är tungt och jobbigt. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte saknade dom. Kanske att jag kommer dit igen i framtiden, who knows!

Jag och min käre vän marjo var och handlade idag, hade kult och umgicks lite. Handlade så jag kan ge cupcakes ett försök eller två. Första gången så vi får väll se hur det ska gå, sen ska jag baka kärleksmums som min älskling önskade sig. Och bara för att de är hans födelsedag snart tänkte jag att det kunde vara kul med lite cupcakes :)

Har bytt gardiner här hemma nu, ett par svarta fick de bli här vart vi äter också. Det kanske är lite trist, men tills vidare så känns det bra och sen får jag hitta någon annan färg som vi trivs med, med. Väntar på att duken till köksbordet också ska torka så jag kan byta ut den vi har nu. Igår dammsög vi och plockade lite. Nu återstår allt småplock, skurning och dammtorkning bara. Det går nog snabbt det med när man väl tar tag i det.

Nisse och jag ska ut på en promenad sen och efter det återstår mys med min man resten av kvällen. Min underbara pojkvän och sambo som jag älskar mest av allt i världen.

Ska hem till mami och packa klart allting imorgon tänkte jag. Nu är det inte långt borta, kan inte förstå att det snart är dags! :) Så kul det kommer bli!!

Älskar min christian :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar