onsdag 4 januari 2012

Plus minus noll

Det är fan jobbigt att jobba dubbla pass, fast man överlever när man tänker på pengarna man går sen. Jag har just bäddat ner mig i sängen under täcket. Kan ni förstå hur trött jag är? Mina ögon håller på att gå i kors, ögonlocken är tunga som sten och ändå fast jag blundar och försöker sova, så går det inte. Vad fan är felet liksom? Inte kan jag ju leva på några få timmars sömn som kan räknas på en hand, hur länge som hellst..

Ska nog ta och göra ett nytt försök igen, orkar fan inte vara vaken längre. Imorgon är det halvdag, fett skönt! Jobba några få timmar (som också kan räknas på en hand) och sen hem på direkt och städa, byta sängkläder osv. Jag orkar inte, men jag måste.

Kam inte riktigt förstå att jag flyger iväg om 1,5v till Thailand. Då trampar jag omkring på MBK för att slösa massvis med penkis på kläder och massa onödiga saker! Så jävla kul!! Längtar efter att få ligga där på stranden och känna solen steka en totalt, slippa tänka på morgondagen och bara njuta. Livet kan nog inte bli så mycket bättre än så :)

Nu skiter jag i det här och avrundar.

Godnatt alla småglin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar