onsdag 11 januari 2012

A few days left

Kan verkligen inte beskriva hur trött jag är, helt sinnes. Idag slutar jag kl 15, så direkt hem efter de och sussa en aning. Tidigare när jag sa att jag skulle sova så gjorde jag faktiskt inte det, så idag SKA jag för jag är så jävulskt trött! Två dagars jobb kvar här på thule och sen lägger jag ned. Sista dagarna av det här jobbet så vitt jag vet just nu, och jag som har mitt favvisställe så fick jag inte vara där.. Jaja inte gnälla, ska vara glad att jag har jobb.

Igår var jag hem till mami och spanade lite vad jag ska ha med, fick fram det mesta men måste packa ner det sen också. Sen är de såna småsaker som man använder dagligen som får packas ner precis innan vi åker. Flyget går från stan 07:10 tror jag? Och flyget från Arlanda går klockan 17:05 typ, så de blir en lång väntan på Arlanda, men så var det sist också. Kan inte förstå att jag snart är där, har längtat såå länge och snart är de dags! Så underbart :)

Jaja, dessa raster går så jävla fort! Började skriva vad vi ska göra idag men dagen kändes genast mycket längre så jag tog bort de.

Jag och min Christian.
Idag har vi varit tillsammans i 10månader.
Vilket är ingenting, men tänk vad fort tiden
gått ändå :) älskar min christian mer än allt.
Min finaste skatt, mitt allt <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar