onsdag 4 januari 2012

Helt jävla underbart

Skit irriterande att mitt internet inte funkar.

Dryga 9h på tre dygn är inte en bra grej att göra.
Jag är helt slut i huvet nu, orkar inte göra nått.
Men jobba måste man ändå.

Förutom min brist på sömn, är allt så jäkla bra nu!
Mår som en kung och prinsessa tillsammans och
livet är bara så underbart. Jag är lycklig och både
igår och idag har jag känt ett jävla lyckorus genom
hela kroppen :-) jag kan inte säga annat än att det
går bra nu.

Om 1,5v är jag i Thailand, SÅ jävla underbart!!
Längtar som en tok och det ska bli såå skönt att
komma iväg härifrån nu. Fan vad bra det är alltså!

Och ja på sant, så här bra har de inte känts på läänge!

ps; du är snygg

1 kommentar:

  1. tack för komplimangen ;) Det är ju helt perfekt och underbart att du är så glad nu! :)

    SvaraRadera