måndag 9 januari 2012

I'm stronger than you are

Idag hade jag öppning på jobbet, väldigt jobbigt med tanke på att jag sovit väldigt lite. Kan bero på att min pojkvän inte tycker att jag behöver mer sömn än några få timmar, vad vet jag.

Slutar snart och då ska jag hem och sova lite, äta ska jag också göra och sen ska jag nog lyckas ta mig till rt. Har fått schema för hela veckan och det är riktigt skönt! Ska även förbi mor min och packa resväskan lite, man måste ta den tid man får. Nåväl, sen ska jag posta iväg två paket som jag inte vill ha och mer planer än så har jag inte för idag.

Fyra arbetsdagar kvar och sju dagar totalt tills jag sätter mig på planet som ska ta mig till Thailand. Så jävla nice!! Fan vad jag längtar alltså.

ps; du är snygg ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar