torsdag 5 januari 2012

Finemang





















jag som liten


Äntligen funkar internet hos mami!

Idag jobbade jag fyra timmar, en unge på dagis men dagen gick hyfsat fort ändå. Ungen som var idag var SÅ söt! Det är såna gånger man själv vill ha en egen bebis ;) haha. Vi åt lunch alla och sen for jag hemåt för att städa lite. Har inte bytt sängkläder dock men det får jag ta och göra senare istället. Lite av julen har också försvunnit, har lite kvar men det tar jag sen de med. Och nästa vecka måste vi verkligen storstäda så det är rent och fint sen när vi kommer hem igen från Thailand.

Nyduschad är jag, ska börja göra mig i ordning snart och sen ska jag börja kika lite kläder att ta med. Leta upp bikinis osv, för det måste man ha ;) SÅ KUL!

Ska ta och klä på mig lite kläder och sen göra mig i ordning. Får se vad denna dag har att erbjuda, säkert något roligt!

Juste, eftersom jag har sista veckan nästa vecka så kommer det kännas så konstigt att lämna ungarna. Vad som är ännu tråkigare är att jag inte får vara på mitt Hemställe in i det sista och vara med ungarna där. För det är dom barnen jag känner som bäst och som är allra roligast att vara med. Det känns lite, men jag hoppas verkligen jag kommer dit mer gånger så jag får träffa dom igen!

Min söte hund ligger och snarkar här, han låter som en gubbe.
Han&jag, han är bara så underbar! hihi

1 kommentar: