onsdag 18 januari 2012

Stop leavning

nu ska jag säga er att jag shoppat. oj vad vi shoppat! och det är bara dag 2,5 här i thailand. bådar inte gott.. jag och älsko har även planer på att åka tillbaka hit sen en dag för shopping och spana in BKK igen, skojskoj!

vi har varit på marknaderna här runt omkring nu imorse och nu har vi packat ihop det mesta. Bussen kommer och hämtar oss kring 12.00, sen åker vi till huset. Så skönt det ska bli ändå :)

idag blir det massvis med sol och bad! usch vad jag längtar till de :) nu får shoppingen stå på hyllan ett tag. ont i fötterna efter allt gående har jag också.

och jag som sa att jag aldrig skulle åka en trehjulig tuk tuk i BKK har gjort det TRE gånger nu. inget man gör frivilligt, d.v.s. om man inte får en vanlig taxi väljer man såklart inte att ta en tuk tuk istället.

christian & jag :)

(sverigetid. 04:52
thaitid: 10.52)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar