tisdag 3 januari 2012

I can't get enought

Det är faktiskt helt otroligt: både igår och idag har jag fått skiiiit lite sömn, visst har vi haft jätte mysigt jag och min sambo ;) men ändå, tycker jag borde vara svintrött och seg. Ändå fungerar dagarna som dom ska göra. Plus att jag knappt är trött när klockan ringer på morgonen och det är kul att gå till jobbet! What's wrong with me!?

På jobbet går allt lätt som en plätt, saknar ungarna. Igår hade vi bara ett barn och idag har vi tre stycken. Förhoppningsvis slutar jag tidigt idag för sen ska jag ta en stödis innan dags för jobb nr2.

Och hurni, mindre än två veckor kvar till Thailand!!
-

Älskade mommo, idag är det fin 61årsdag. Inte ens den fick du uppleva här med oss, varken din 60års dag eller 59årsdag. Jag saknar dig så oändligt mycket.. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar