måndag 9 januari 2012

Dag 12. Berätta om någon som du saknar.





















Min mommo

Den finaste mommo i hela världen.
Den 15januari -09, kl: 00.17 tog hon sitt sista andetag.
Det året var jobbigt, såå fruktansvärt jobbigt.

Min mommo jobbade på Radiotjänst, precis som jag gör idag.
Hon jobbade dock på kundtjänst och jag jobbar som innesäljare.
Det är rätt kul, ibland jobbigt när man börjar tänka på att hon
faktiskt kan ha suttit på den stolen som jag sitter och jobbar på
just då. Världens finaste och bästa mommo. Kommer aldrig
sluta säga att jag saknar henne eller att det går över.
Tiden läker inga sår, det kanske gör de lättare att leva med
det, men läker definitivt ingenting. Jag saknar för alltid och såret
sitter i för all evighet. <3

Världens snällaste och bästa.
Även fast hon gjorde såna saker som då var irriterande men som
man saknar nu. Saker som att hon kunde ringa kvart i sju på morgonen
och fråga om mamma var vaken, när hon ville prata "två röda" men
samtalet varade ändå i timmar. åå.. älskade du!

Det är jobbigt att berätta hur hon var, det är jobbigt att fundera
och tänka på att hon faktiskt levt med oss hela livet ända fram tills
för tre år sen. Det är svårt att förstå att hon är borta, och det gör
ont, så ont. Det kommer det alltid göra, det är bara jobbigt att prata
om det. jag älskar dig, finaste mommo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar