lördag 7 januari 2012

Denna eviga längtan





















"Snälla matte, busa med mig..."

Nu är det bara 9dagar kvar till avresa.
Jag måste erkänna att jag faktiskt har resfeber. Sist vi åkte hade jag inte resfeber överhuvudtaget, men nu kan jag knappt sova om nätterna fast jag är hur trött som hellst. Jag drömmer om Thailand och det första jag tänker på när jag slår upp ögonen är typ Thai. ÅH, det ska bli såå underbart :)

Nu är vi i byn, det var kort vecka denna vecka och det var faktiskt skönt. Sen är det bara FEM snabba (plus lite dubbeljobb) kvar och sen är jag leeedig i EN månad. Väldigt lite sömn har denna vecka bestått av men jag står på benen än så länge i alla fall ;) Denna vecka som kommer, kommer mest bestå av massvis med jobb, myspysande, packande och städande. Innan vi åker härifrån imorgon måste vi skriva ut älskos biljett så att den också hänger med (bra att ha kopia!!). Hehe, jag längtar en aning som ni kanske kan förstå ;)

jag och christian :))

1 kommentar:

  1. Hihi tack för kommentaren :D Ser lite roligt ut, speciellt när hon kom med rollern självmant.

    Åh, magbild... Om jag tar mig mod att fota så slänger jag upp :) Trots att det är en bebismage så känner jag mig mest bara "mat-tjock".

    SvaraRadera