söndag 29 januari 2012

svårt att säga

mina dagar här i thailand är helt underbara.

inatt drömde jag om mommo, hon och moster m. familj, mammas morbror m. sin fru och moffa hade kommit hit till thai. när jag vaknade och gick ut genom dörren så satt dom alla i soffan.

innan detta hände så hade jag varit och köpt ett trä album där det stod "rest in peace" och nånting med "mina älskade". den tänkte jag sätta bilder på med mommo i. gissa vilket chock jag fick då när jag fick se henne vid livet igen?!

jag vet att du ville säga nånting med det mommo, jag vet precis och jag fattade inte först, men nu gör jag det. jag ska försöka, men det är svårt.

jag kramade om henne och sen började jag gråta, störtböla för jag saknar henne så mycket. efter det vaknade jag.

en dröm precis i verklighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar