fredag 6 januari 2012

Ett guld mer

Jävla hockey som höll mig vaken till 5, även fast mina ögon höll på att dö av sömn redan innan klockan slagit 00.00. Men vi spanade hockeyn, SVERIGE VAANN! Wiiiho, såå snyggt mål!!

13.30 vaknade jag av att moster ringde och väckte mig, låg och vred och vände mig i sängen men lyckades inte somna om, så jag gjorde lite frulle. Sitter här i köket och dricker mitt jordgubbste, så gott! Tänkte börja bege mig i duschen alldeles, kl 16.30 ska jag möta mami och moster på folkets hus. Vet inte riktigt vad vi ska göra där (moster, ge mig mer infoo! ;), men vi ska i alla fall bli sminkade och fotade, så mycket vet jag.

Efter det bär det nog av till byn med min finaste. Jag längtar så mycket efter nästa vecka då man får börja packa på allvar! Nästan bara en vecka kvar till THAI! Förlåt, jag säger det fan varje dag men längtar så himla mycket! Ska bli sååå jädrans skönt :) Alla svettiga prommisar mitt i stan för de är så jävla varmt, åka tuk tuk och tro att det är ens sista stund i livet (tuk tuk på tre hjul är fan de värsta i den där trafiken alltså!), knalla ner till poolen direkt på morgonen osv. Första dagarna blir vi i Bangkok i alla fall :) Nä nu ska jag sluta prata om THai!.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar