fredag 25 november 2011

En helbra dag

Du vet, Jennifer, även fast vi inte var med varann ensamma eller var världens bästa vänner så spelar det ingen roll. För det känns faktiskt tomt och konstigt, du som alltid gled på och levde livet, du var bara där, där vart du skulle vara -bland oss.
-

Ett hänga gäng med mina snygga tjejor, myspys, en liten tripp till svappis för att hämta fyllisar, och några timmar senare ligger jag i soffan med min pojkvän och pelleeele och dricker lite bärtz, snackar skit, äter gotti och myser på. En helt bra fredagskväll med min skatt.

Jag fick sluta redan 14, så efter det för vi och handlade och fixade pass, hem och mysa osv. I över 2h handlade vi, storhandling! Men ni är kyl, frys och skafferi fullt! ;-)

Trött dock, längtar efter sängen då jag inte sov speciellt bra inatt. Men inte så många timmar kvar tills vi bäddar ned oss :-)

åh vad jag älskar dig, christian.
mer än du nånsin kommer förstå.
-

mommo <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar