tisdag 15 november 2011

Jag vände mig om och gick min egna väg

Än en gång spanar jag runt med mina bebis iphone, min prins nr3. Prins nr 1&2 är Nixon och älsko, vet dock inte vem som kommer på vilken plats. Fast Nixon har funnits i mitt liv längre så han vinner nog första platsen. Min finaste, älskade hund!! <3

Nu har jag och min gubbe duschat åde, jag är inte speciellt trött men eftersom ja har öppning imorgon så la jag mig precis i sängen. Skönt att jag slutar 12:45 redan, så hinner jag sova en stund efteråt. Längtar tills de! Och till helgen, ska bli så underbart skönt att få sova ut!

Juste, jo.. min vänstra axel gör ont och blåmärke, min höger hand, högra idag och mitt knät paj. Kul, eller hur!

Vissa är bara menade att vara tillsammans.
Som tex jag och min Christian :)

Mommo, det är mer tungt är vanligt nu.
Det är jobbigare än det brukar vara.
Önskar du fanns här med mig, oss.
Idag är det precis 2månader kvar.
Saknar dig så det gör ont..
Vareviga dag, varje sekund, minut,
timme finns du i tanken. Vill bara
att du ska komma tillbaka. Jag älskar
dig så himla, himla mycket! <3


Och du jenko, vet att jag sagt de många
gånger, men jag kan inte förstå.
Kompis, varför blev det såhär?
Hoppas du känner av hur många som
saknar dig och bryr sig om dig.
Du är så saknad..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar