måndag 14 november 2011

Still alive and still going strong

Hellre sårad av sanningen än lycklig av lögnen.

Man kan inte få allt man vill ha, eller hur?
Det är svårt, livet är svårt.

Det kanske är i just det här tillfället som det är menat att
jag ska ta mig till att göra det jag vill göra med mitt liv.
Jag har som sagt mina planer, jag hoppas verkligen jag
kommer genomföra dom. Och det kanske är just nu som
jag borde ta den chansen. Jag ville inte fastna här, ändå
sitter jag kvar i smeten.

Det här kanske är min chans, min chans att förverkliga
mina drömmar. Drömmar som blir till verklighet.

Tar ett djupt andetag och funderar om jag borde ta steget.
Steget att lämna min värld och leva ett liv jag ville från
början. Känna att jag levt eller ångra att jag inte gjorde det..

Livet är ingen dans på rosor.
Acceptera och gå vidare.

Nu tar jag mitt steg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar