fredag 11 november 2011

Försöker få dig att förstå

Jag vet att det är skit trist med inlägg utan bilder, måste ta mig tid att lägga in bilder från iphonen på datorn så det blir lite roligare att läsa. Har för den delen inte så mycket intressant att berätta nu för tiden heller.

Hela veckan har gått och nu är vi äntligen i slutet, känns som att jag tagit helg redan, men snart är det faktiskt helg för mig med. Skönt det ska bli! Imorgon kanske jag och häni tar oss ut och shakar lite granna, får se vad hon tycker om mitt förslag. Men tror det går igenom, hehe. Förresten så sa jag ju att efter förra helgen ska jag inte gå ut på länge igen. Men när man väl kommer in i det där att gå ut titt som tätt så blir det lite svårt. Det roliga är ju inte att dricka gódricka, utan att umgås med fina vänner och dansa ;) Ja, men det är inte lika mycket som förut i alla fall, och det är bättre än ingen förändring alls. Eller hur?

Just nu ligger jag på vilan med mina små sötingar, efter det tar jag lunch och sen är det typ helg för mig. Då ska jag hem och pussas med min snygga man!

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar