onsdag 23 november 2011

Lite jobbigare och lite längre

Jag fick tre dagars jobb i jukkas, nu fick jag pröva på att vara där och visst är det roligt. Det enda jobbiga är bara att eftersom jag har blivit så himla morgontrött så får jag inte sova så länge på morgonen då det är lite längre dit än att jobba i stan. Så jag föredrar nog att vara i stan istället.Nåväl, det handlar bara om idag och imorgon så det gör ingenting.

Gårdagen spenderades på jobb efter jobb. Hann dock hem och äta innan älsko skjutsade mig till jobb nr2. Det gick faktiskt riktigt bra ändå ända tills jag stupade i säng. Får se om jag orkar med samma sak idag, hade varit bra.

Annars idag är det inte mycket annat än jobb som står på schemat. Jag förstår inte hur vissa kan ha hur mycket energi som hellst efter de slutat jobbet. Har dom ett jobb som man bara sitter på en stol eller vad? Jag är ju helt slut efter att jag kommit hem, väldigt sällan jag orkar göra något.

Jag glömde mitt headset hemma, så ingen musik i lurarna för min del. Ska njuta om min första bussresa (om man inte räknar med när jag och marjo åkte buss till lulekalaset förra året) på flera år. Minns inte senast jag åkte buss här i stan.

Imorgon ska vi på jenkos begravning. Sist jag var på begravning var på min mommos. I våras när vi skulle på besök med skolan på krematoriet klarade jag inte av det, vi skulle kika hur de såg ut när man bränns osv. Och det gick inte, klarade inte av det. Där var vi när vi hade mommos begravning. Hoppas du har det bra, vart du än är Jennifer. Du saknas av många här nere på jorden.

Vi hörs sen!

Älskar min Christian mest av allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar