lördag 19 november 2011

En liten gnutta mys

South park visas på teven här i vivungi

Idag har det inte hänt speciellt mycket, tagit det lungt och myst på. En bastu har vi även hunnit med och sen tog vi oss hit till grannbyn. Lite oth och mys blir det sen har jag bestämt, min karl har inte så mycket att säga till om så han får hänga på det ;)

Annars då.. Livet är allt bra! dock rätt jobbigt fortfarande och det kommer det fortsätta vara. Tänker inte ens försöka kämpa emot, för förr eller senare kommer det komma och då är det ingen idé att försöka stoppa det nu. Jag får vara ledsen och jag får sakna. Och den personen jag saknar allra mest nu vet ni nog redan om. Jag kommer aldrig sluta säga att jag saknar dig, mommo. För jag saknar dig vareviga dag och det kommer jag fortsätta göra i all oändlighet.

Jag älskar och saknar dig, mommo.
..mest av allt i hela världen! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar