tisdag 22 november 2011

För det är du värd.

En vän sa till mig: "när man inte riktigt vet vad man vill så får man känna efter, tänka på det som gör en lycklig i livet, sånt du blir glad över för att fokusera på endast det. för du är så bra att du förtjänar att må bra hela tiden."

Ni kan ju bara förstå hur mycket dessa ord gjorde hela min dag. Efter jag hade fått höra det så förändrades ganska mycket på bara några få sekunder. Tänk att några få ord kan få en att ändra tankesätt så snabbt. Helt otroligt, eller hur? Eller hur några få ord kan göra ens dag så bra. För du är bra, min vän. Bättre än du tror!
-

Efter att ha jobbat heeeela långa dagen är jag äntligen hemma.
Så nu ska jag pussas med min fina pojkvän och sambo.
Han jag älskar mest av allt i hela världen.
Mitt allt, hela mitt liv. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar