torsdag 17 november 2011

För allt i mitt liv
















Bland dom sista dagarna i Thailand, Bangkok.
Snart där igeen!!


Dagen började med sovmorgon -började först 8:45. Hur skönt!? Dagen har varit riktigt rolig och den har gått så snabbt. Vi for till järnvägsparken och ungarna tyckte de var jätte roligt, åh dom är så söta mina ungar. Vi tog bussen tillbaka lagomt till lunch och efter det har allt rullat på, vi hade föräldrarfika och jag hade även stängningen idag.

Annars har jag myst på med min finaste och vi har städat igenom hela läggan, skönt. Det var på tiden att det blev gjort, hähä.
-

För alla dagar som går, spelar det ingen roll, för du finns med mig överallt. Du finns i varje steg jag tar och i varje andetag jag andas. Kommer det nån gång sluta vara såhär jobbigt? Det onda kommer aldrig försvinna, det vet jag. Men det jobbiga? Kommer det alltid vara såhär. Jag vill inte det, för jag vill inte känna att du är borta. Jag kan inte förstå tanken av att du är borta. Jag vill inte acceptera att du är borta.

Det gör ont, mommo.
Mitt hjärta värker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar