fredag 4 november 2011

Forever in my heart





















Min stjärna, mitt hjärta och min förebild.

Nu går det mot den tyngre perioden på året. Då vi fick veta ungefär vad som stod på och ungefär vad som komma skall. Jag är så ledsen, kommer aldrig kunna förstå varför det blev som det blev. Varför det var just du som var tvungen att lämna oss här nere ensamma på jorden. Varför just du försvann från oss när vi behöver dig och varför du inte finns här med oss levande på jorden idag. Jag är så ledsen, mommo. Jag vill verkligen inte förstå att du är borta, jag kan inte förstå. Jag vill inte acceptera, det kanske är dags för det? Kanske inte, men jag vill bara tro att du är ute på en längre resa och att du kommer komma tillbaka till oss här nere. Jag vill så gärna, jag vet att det inte kommer ske. Men jag kan inte få in i mitt huvud att det inte kommer ske, jag inte få in det. Kan inte få in i mitt huvud att du är borta för alltid från jorden, att du aldrig kommer ta nya steg här nere med oss.

Det är 2månader och 12dagar kvar tills din tre årsdag. Kan du förstå? Du har varit borta härifrån i snart tre år. Jag kan inte förstå, det är så svårt. Det gör sååå ont.. Så ont i mitt hjärta. Det värker, en smärta som aldrig kommer försvinna. En klump i halsen och ont i magen. Älskade ängel, om du bara visst. FetJag minns det som igår, när jag såg dig för sista gången. Du hade blivit så mager, du fick precis fram dina ord. Slutet var nära, men vi visste inte att det redan var dags. Jag kan känna din värme när du kramade om mig en sista gång och jag kan fortfarande minnas din röst när du sade till mig: jag älskar dig pigan. Du är den allra finaste stjärnan på himlen, den allra finaste ängeln.
Jag älskar dig, saknaden är oändlig min finaste, älskade mommo

Another time, another place.
I'll always remember your beautiful face.
And even if we're still apart,
You'll be forever in my heart
,090115

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar