tisdag 29 november 2011

Jag är en av alla andra, en i mängden men inte som dig

Jag kom för en stund sen till mami, jag och nisse ska ut och promenera. Tanken var att vi skulle gå och möta upp mami efter hon slutat jobbet, men det är för många timmar kvar dit för att vi ska orka vänta på det.

Dagen idag har gått bra, jag sov som en prinsessa inatt breve min prins. Hur perfekt! Vi hann kika klart The mask (stavning? hähä) innan vi började med maten, vi orkade inte se klart den igår, eller rättare sagt mina ögon orkade inte hålla sig öppna.

Det är mindre än två månader kvar tills jag och min älskling ligger på stranden i Thailand och solar järnet, badar, dricker lite bärtz och cidros! JA JAG LÄNGTAR! För det kommer bli en alldeles perfekt resa med han :-)

Nä, nisse väntar. Ska pussas och kramas med han först, min favvis!

Christian &jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar