söndag 27 november 2011

Le som ingen annan kan





















Det var rätt svårt att få en bra bild, antingen för ljust eller mörkt.
Men se så fint det ändå är just nu.
-

Just nu har jag 3,5v kvar av mitt jobb. Jag har fortfarande RT kvar och det kommer vara skönt det i alla fall. Dags att börja söka jobb snart tänkte jag, men då kom jag på att jag ska ju ut och resa så kanske inte behöver ha så bråttom med det ändå, vi får se.

Denna helg har varit hur lugn och skön som hellst, och den har spenderats med min andra halva. Igår bastade vi och sånt mys.

Jag och mami var förbi hos mommo idag, hon hade lagt dit en jätte fin julgran och så fixade vi lite och tände marschaller (stavning?). Så fint! saknar dig så...

Köpte även en ny "bädd" till min doggis, tänkte att han kanske skulle gilla den. Men han lägger sig brevid den bara så tror inte riktigt han uppskattade det. Plus att jag smörjde in den med massa hundgodis som han gillar, men inte ens de gick.

Nu har jag färdigslösat penkis, vet ni varför? För snart far jag till thailand, och min pojkvän tar jag med mig ;-) gissa om jag är glaad! tjalala

Ska kika lite harry P och sen ska jag börja med maten tänkte jag, de blir nog bra tror jag. I veckan väntar massvis med jobb, men de äre värt när jag vet vad som väntar!

hjärta dig, christian!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar