lördag 5 november 2011

Man är inte en garanti

















Varje gång jag ska läsa igenom dom vardagliga bloggarna, klickar jag mig in på din jenko. Alltid ihopp om att du skrivit något nytt inlägg. Men varje gång jag kommer in dit, jenko, är det samma inlägg som visas överst..

Döden har ingen bra påverkan av oss. Det finns faktiskt väldigt få saker som har en dålig påverkan av oss om man tänker på hur många bra saker det finns. Det finns bara en av alla de dåligt påverkade sakerna som överträffar alla andra andra. Och det är döden, för döden har den absolut sämsta påverkan av oss och det finns ingenting i världen som slår den.

Allas liv har en början, en mitten och ett slut.
En del lever en början, en mitten och ett slut.
Andra hinner bara uppleva en början, och
kanske en mitten.

Det är tragiskt, man borde ha fler liv eller åtminstone vara garanterad en början, en mitten och ett slut. Mitt hjärta gör ont just nu, jag har förlorat en stor del av mitt liv, min finaste mommo. Och jag har förlorat en vän, finaste jenko.

Varför är livet såhär?
Vem bestämde att det skulle bli såhär?
Man är inte garanterad ett livslångt liv,
varför är man inte det?

ta hand om alla nära & kära.
alla underbaringar i eran närhet.
man har bara ett liv, gör det bästa av vad ni har.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar